اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۷۳۴۴

برگزاری کنگره تخصصی رستوران داران شهر تهران

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ , بازدید: ۳۵۴۲
اتحادیه رستوران و سلف سرویس تهران برگزار می نماید

کنگره تخصصی رستوران داران شهر تهران

 

قابل توجه میهمانان گرامی

با درود فراوان به اطلاع می رساند ، کنگره تخصصی رستوران داران شهر تهران به میزبانی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران  در تاریخ 24 دی ماه 1398 از ساعت 14 الی 21:30  در هتل المپیک به نشانی تهران جنب درب غربی هتل استادیوم آزادی  با دعوت از مسئولین محترم  اتاق اصناف ایران ، اتاق اصناف تهران،معاونت بهداشت محیط، روسای اتحادیه های شهر های ایران(یزد- شیراز-اصفهان-مشهد-طرقبه-قم-رشت-تبریز-کرج-اهواز-،قزوین-فلاورجان-آمل-اردبیل- بجنورد و...) ، هیئت مدیره اتحادیه های اغذیه فروشان ، آب میوه و بستنی و کافی شاپ ، چلوکباب و چلوخورش،کبابی و حلیم،تالار پذیرایی ،هتلداران  شهر تهران ، اتحادیه غذایی  شمیرانات و با حضور اعضای دارای پروانه کسب از اتحادیه رستوران و سلف سرویسهای تهران و علاقه مندانی که در سایت اتحادیه رستوران ثبت نام خود را تکمیل کرده اند ، برگزار می گردد.

 

 

 

در این کنگره به صورت تخصصی موضوعاتی چون ارزش افزوده، بهداشت ، تعزیرات به عنوان برنامه اصلی و سوپر نشست های ویژه در ارتباط با تجهیزات ، مواد اولیه، برند سازی و بسته بندی ، نرم افزار فروش و شبکه های مجازی رستورانی برگزار می گردد.

 

 

راهنمای دریافت کارت ورودی به سالن همایش های بین المللی هتل المپیک

مراسم  افتتاحیه کنگره تخصصی رستوران داران شهر تهران در تاریخ 24 دیماه 1398 در تاریخ 14الی 21:30 برگزار می گردد.

 

با همیاری شرکت محترم سپیدز کیوسک هایی در سالن پذیرش مستقر می باشد.

میهمانانی که مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند ، با استفاده از کیوسک های مستقر در هتل و درج شماره همراه خود میتوانند رسید دریافت کارت ورودی خود را دریافت نمایند.

هر رسید شامل کد ورود و تعیین رنگ کارت می باشد ،میهمانان  با مراجعه به باجه پذیرش و تحویل رسید ، کارت ورودی به سالن همایش را دریافت می نمایند  .

( تعریف و دسته بندی رنگ کارت ورود به سالن را مطالعه فرمایید.)

 

*** ورود بدون کارت ورودیه اکیدا ممنوع می باشد***

1- قابل توجه دارندگان پروانه کسب از اتحادیه رستوران و سلف سرویس تهران: صدور کارت ورودیه شما منوط به تماس تلفنی به اتحادیه جهت هماهنگی بر اعلام حضور شما میسر می باشد.

2- قابل توجه علاقه مندان و فعالان صنعت رستوران که در سایت اتحادیه ثبت نام کرده اند :

تا تاریخ 7 دی ماه در صورتیکه ثبت نام کرده اید ، دریافت کارت ورودی میهمان (سفید رنگ) برای شما صادر گردیده است.(بعد از تاریخ فوق تنها با هماهنگی با شماره 09121076099 امکان صدور کارت میهمان- سفید رنگ میسر می باشد)

3-  در زمان ورود به سالن یادآوری می شود، به 3 بخش صندلی های vip ورود نفرمایید، قسمت فوق مخصوص هیئت مدیره های اتحادیه های صنفی می باشد.

 

 

 

کارت رستورانی(رنگ سبز)

این کارت برای دارندگان جواز کسب از اتحادیه رستوران و سلف سرویس تهران صادر میگردد.

اعضای محترم دارای پروانه کسب از اتحادیه رستوران که در اتحادیه   آمادگی حضور خود را اعلام نموده و شماره همراه خود را ثبت نموده اند می توانند علاوه بر حضور در سالن همایش در سالن پذیرایی و مراسم شام شرکت داشته باشند.

 

کارت میهمان(رنگ سفید)

این کارت برای علاقه مندان به صنعت رستوران که در سایت اتحادیه ثبت نام کرده اند صادر می گردد و فقط مجاز به حضور در سالن همایش خواهند بود.

(در صورتیکه تمایل میتوانید تا 72 ساعت قبل از شروع مراسم جهت تغییر کارت میهمان به کارت رستوران داران  با شماره 09121076099 تماس یا به اتحادیه رستوران و سلف سرویس تهران مراجعه فرمایید)

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016